Workshop
„Împreună – La început de drum!”
ediția a III-a, online, 16 decembrie 2021



Pentru înscriere, completați următorul formular:
https://forms.gle/rE2ZqHgozwmeWsN19
Întâlnirea se va desfășura pe platforma Google Meet, veți primi linkul de participare pe email!
Tematica propusă în cadrul atelierului de lucru:
- Metodologia – cadru de organizare şi desfăşurare a examenului naţional pentru definitivare în învățământ și pentru obținerea gradului didactic II
- Portofoliul cadrului didactic
- Fișa de asistență la lecție
- Programele pentru definitivat și gradul didactic II – educatori, învățători
- Întrebări și răspunsuri (modul de desfășurare a inspecțiilor)
- Exemple de bună practică/ Discuții
*****************************************************************************************************************************
Workshop
„Împreună – La început de drum!”
ediția a II-a, online, 26 ianuarie 2021
Programul activităților workshop-ului:
Materialele prezentate în cadrul atelierului:
https://drive.google.com/drive/folders/1CsfbDUJ6h4r21xoyFDBGq-L22CA1PCL9?usp=sharing
– portofoliul cadrului didactic;
– exemple de bună practică;
– fișa de asistență la ore – aspecte urmărite;
– informații utile privind modul de desfășurare a inspecțiilor pentru obținerea gradului didactic definitiv în învățământ;
– informații privind Metodologia – cadru de organizare şi desfăşurare a examenului naţional pentru definitivare în învățământ;
– Calendarul pentru examenul de definitivare în învățământ;
– Programa pentru Definitivat – învățători;
– activitatea debutantului în cadrul comisiilor din școală.
Pot participa gratuit cadre didactice debutante (și nu numai) de orice specialitate!
Întâlnirea se va desfășura pe platforma Google Meet, veți primi linkul de participare pe email!
Pentru înscriere, completați următorul formular:
https://forms.gle/eXVhH3gYAffokFmDA
*****************************************************************************************************************************
Workshop „Împreună – La început de drum!” – ediția I






